11 Mar 2009

Anwar dan Pak Lah dalam satu majlis.

Ini kira berita hangat. Kalau nak tahu lanjut sila baca di blog Wira Damai ( http://ops2012.blogspot.com )

Untuk makluman semua, blog Wira Damai adalah blog yang paling hot masakini. Hari ini, 11hb March 2001, kakitangan dan pelajar UPNM di panggil ke MINDEF, alasanya kerna pernah membaca blog ini, atau menjadi follower, atau pernah memberi komen dalam bloh ini. Naib Chanselor UPNM melenting sakan dengan pendedahan dalam blog tersebut.
3 jam sebelum Najib membentangkan Bajet Mini di Parlimen jam 4:00 petang ini, berlangsung satu peristiwa di luar jangka yang menjadi penuh tanda tanya.. Perdana Menteri, Abdullah Ahmad Badawi duduk serumah & makan tengah hari bersama Anwar Ibrahim. Peristiwa bersejarah ini berlaku di Madrasah Nurul Iman, Hulu Langat, Selangor.
Abdullah & Anwar sama-sama hadir pada Majlis Sambutan Maulid Rasul & Sambutan Tamat Latihan Kerohanian 40 tahun Syeikh Mahmud Al-Majzub serta menjadi tetamu kehormat mundir madrasah berkenaan. Kehadiran Anwar hari ini memang dinanti-nantika oleh kira-kira 1,000 hadirin & para jemputan termasuk para ulama dari Asia Tenggara, sebaliknya kedatangan Abdullah secara tiba-tiba itu benar-benar mengejutkan & di luar jangka.

blog it