5 Mar 2008

Sedutan dari FORUM GERAK REFORMASI

...............................................................................
AISAMA
LAWAN
Wed Mar 5, 2008 12:05PM

Dalam masa 3 hari ni akan banyak lagi perancangan B end akan dilaksanakan, keadaan makin terdesak.lapuran yang diterima oleh pihak atasan MT sangat negative dengan demikian mereka akan laksanakan beberapa rancangan yang agak diluar jangkaan. contohnya semalam PEMBATALAN penggunaan dakwat kekal.... dengan alasan "lori bawa dakwat terbalik" suatu alasan yang telah disepakati dan dicipta oleh SURUH-APA-SAJA pilihan raya.Kenapa SPR banyak sangat alasan dan kerenah sedangkan semua saranan dan cadangan yang diberikan adalah untuk BERSEH dan boleh diterima akal.AGENDA JAHAT YANG PERLU DISEKAT...- Beberapa GUNI duit telah pun keluar dari K.Lumpur katanya menuju negeri sebelah utara terutama KELANTAN - Sumber dari MINDEF. Mungkin kerja NAJIB sebab boleh arah anggota ATM yang ada pangkat pulak tu.- Menghantar lebih ramai ORANG LUAR kekawasan PANAS konon sebagai sokongan kepada calon B END sebenarnya hanya untuk kelirukan pandangan umum.- Pondok panas akan ditegah sehari sebelum hari mengundi dan arahan akan ditarik balik pada malamnya.- Lebih banyak laporan Polis dibuat untuk gambarkan kesalahan pihak pembangkang sedangkan PIHAK B END yang buat.- BILA TIBA HARI MENGUNDI, BANYAK PERKARA LAGI.UNTUK MENYEKAT MEREKA KAEDAH SPT lunas HENDAKLAH DILAKSANAKAN, IKUT PERGERAKAN MEREKA SEHINGGA MEMBILANG UNDI DAN PENGUMUMAN KEPUTUSAN.

.....................................................................................................

mamat
Kedua-duanya Pembohong.
Wed Mar 5, 2008 11:09AM

C.Muzafar dan Abdullah kedunya pembohong bila mereka menuduh Anwar Ibrahim tak buat suatu apa pun ketika jadi Menteri pelajaran.Ingtkah anda : Falsafah Pendidikan Negara? dan KBSR /KBSM .Bukankah itu cetusan idea Anwar.Juga; kalau sebutan baku Bahasa Malayu diamalkan seperti masa Anwar.Bahasa Melayu tidak akan jadi Bahasa carca merba seperti sekarang ini Bahasa Pak Lah pun lebih teratur..

....................................................................................................

HINDRAF
MONE MONEY
Wed Mar 5, 2008 6:41AM

dr chandra menfitnah anwar supaya orang cina dan india tak suka anwar.mereka amat takut dengan anwar.all malaysians vote pkr because bn want to enjoy taking the rakyat money non stop.this is not about relegion,races or bla bla bla but this is all about big among of money.The rakyat is going to pay it.TEACH THEM A LESSON

.......................................................................................................