6 Jan 2010

Siapa agaknya Jawatan Kuasa UMNO Tasek Gelugor itu ya?

Kalau taraf Jawata Kuasa UMNO bahagian perangai macam ni, agakya macam mana pula perangai Ketua Bahagian UMNO, perangai Ketua Perhubungan UMNO , Perangai Presiden UMNO ?

Tak kan nak sokong parti UMNO ni lagi, pemimpin atasan perangai macam binatang, puak bahawahan di kampong-kampong jadi barua, di perbodoh macam lembu.
clipped from mstar.com.my

Bekas Madu Noraniza Idris Dakwa Suami Pernah Tiduri Lebih 10 Wanita

KUALA LUMPUR: Bekas madu kepada penyanyi etnik kreatif Noraniza Idris semalam mendakwa suaminya, Datuk Muhamad Mustafa Idrus, 54, pernah meniduri lebih 10 wanita sepanjang perkahwinan mereka.
Mastura Bakar, 24, ketika memberitahu Mahkamah Rendah Syariah Wilayah Persekutuan, di sini berkata, suaminya itu tidak adil dalam berpoligami selain banyak berfoya-foya.
"Dalam berpoligami memang dia tidak adil dan banyak berfoya-foya dengan lebih 10 wanita di hotel kerana saya mengenali dan menghubungi setiap wanita yang pernah tidur dengannya,” katanya semalam ketika menjawab soalan peguam syarie Roslizam Rahim yang mewakilinya dalam semasa prosiding tuntutan cerai fasakh.
Dalam pada itu, Mastura mendakwa Muhamad Mustafa yang juga ahli jawatan kuasa Umno Tasek Gelugor itu pernah melakukan hubungan seks luar tabii setelah dia enggan tidur bersama.

blog it